Reklamace a vrácení zboží
Reklamační řád – Scentics s.r.o.
Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace zboží zakoupeného spotřebitelem prostřednictvím e‑shopu scentics.cz.
Provozovatel
Kontakt a adresa pro doručování
1) Za jaké vady zboží odpovídáme
Odpovídáme za to, že vám bylo dodáno správné, kompletní a funkční zboží a že při převzetí nemá vady. Zboží při převzetí zejména splňuje sjednané vlastnosti a kvalitu, je v odpovídajícím množství a vyhovuje právním předpisům a obvyklému účelu.
- •Odpovídáme i za vady, které se projeví v záruční době.
- •Za vadu se nepovažuje rozdíl odstínu barev mezi monitorem a realitou.
- •Neodpovídající očekávání lze řešit odstoupením do 14 dnů dle OP.
2) Záruční doba
- 24U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od převzetí, nestanoví‑li se jinak.
- 12U použitého zboží činí záruční doba 12 měsíců.
- ⏳U věcí s datem trvanlivosti/spotřeby trvá záruka do tohoto data.
- ➕Při opravě/výměně neběží nová záruka; původní se prodlužuje o dobu trvání reklamace.
3) Vaše práva z vadného plnění
- 1Doplnění toho, co chybí – při menším množství nebo nekompletním plnění.
- 2Přiměřená sleva – když je na zboží vada při převzetí nebo ve lhůtě.
- 3Oprava / výměna – výměna, pokud není oprava možná/přiměřená; u vad části vyměníme součást.
- 4Odstoupení (vrácení peněz) – zejména při podstatném porušení, neodstranitelné nebo opakované vadě, větším počtu vad, anebo při překročení 30denní lhůty na vyřízení.
Podmínka: pro výměnu/odstoupení je třeba vrátit věc v původním stavu, s výjimkami podle zákona (prohlídka, běžné užití před zjištěním vady apod.).
4) Kdy nelze práva uplatnit
- ✗O vadě jste věděli před převzetím nebo jste ji způsobili sami.
- ✗Uplynula záruční doba.
- ✗Běžné opotřebení, vady použité věci odpovídající stavu při koupi.
- ✗Zboží se slevou – ve vztahu k vadě, pro kterou byla sleva sjednána.
5) Jak postupovat při reklamaci
Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Přijímáme pouze doručením na uvedenou doručovací adresu (nikoli na dobírku).
- 1Vyplňte reklamační formulář (na této stránce / v účtu).
- 2Zboží bezpečně zabalte a odešlete na doručovací adresu.
- 3Přiložte doklad o koupi, popis vady a preferovaný způsob vyřízení.
Nedodání některého dokumentu nebrání posouzení dle zákona.
Změna zvoleného práva & náklady
- ↺Zvolíte‑li právo, které není možné přiznat, kontaktujeme vás a umožníme zvolit jiné právo dle tohoto řádu.
- 💬Po vyřízení obdržíte potvrzení o způsobu a datu vyřízení (příp. protokol o opravě).
- 💶Máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů; uplatněte do 1 měsíce od vyřešení reklamace.
Účinnost
Reklamační řád je platný a účinný od 26. 3. 2024
Tlačítko můžete nasměrovat na formulář v Shoptetu / kontaktní stránku.
.png)